مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-23سياسي

10 شب 10 منبر| انصاریان: مگر قرآن چه می گوید که آن را آتش می زنید؟+صوت


مگر این قرآن چه می گوید که آن را آتش می زنید؟! قرآن می گوید تقوا داشته باشید یعنی به اموال مردم تجاوز نکنید، به مردم ظلم نکنید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم هیأت ریحانهالنبی(س) هر شب با پیش منبرخوانی سیدحسین عرب، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان و مرثیه خوانی محمدحسین پویانفر در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار می شود.

مگر این قرآن چه می گوید که آن را آتش می زنید؟ حجت الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد حوزه در شب پنجم محرم با بیان اینکه عمق همه عبادات محبت و مهر به خود و به دیگران است، اظهار داشت: محبت، تصفیه کننده انسان از آلودگی های اخلاقی و خدمت کردن به دیگران است و بی محبتی منجر به ظلم های بسیاری در حق دیگران می شود.

این استاد اخلاق با بیان اینکه این روزها ظلم های بسیاری در حق قرآن می شود، تصریح کرد: مگر این قرآن چه می گوید که آن را آتش می زنید؟! خداوند درباره قرآن می فرمایند که این کتاب برای تمام جهانیان درس است.

قرآن می گوید تقوا داشته باشید یعنی به اموال مردم تجاوز نکنید، به مردم ظلم نکنید، به ناموس مردم تعدی نکنید و این تقوا با عبادت تحقق پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شب 10 منبر| انصاریان: مگر قرآن چه می گوید که آن را آتش می زنید؟+صوت

10 شب 10 منبر| انصاریان: مگر قرآن چه می گوید که آن را آتش می زنید؟+صوت